Spørsmål
Jeg kjenner på dårlig samvittighet ovenfor mamma. Hun er familiens diplomat da jeg har fått et litt vanskelig forhold til pappa. Vi har ulike meninger og ser ikke "øye til øye" (pappa og meg). Mamma derimot er blitt nesten en litt for god venninne. Vi prater om det meste, og ringes så og si hver dag. Jeg vet at hun synes det er veldig koselig, noe jeg og gjør, men tenker at det kanskje har blitt litt i overkant og er usikker på hvordan endre det. Jeg får veldig dårlig samvittighet fordi mamma er utrolig raus og snill, og jeg kan likevel knurre til hun og oppføre meg dårlig synes jeg selv. Jeg prøver å unnskylde meg, og tenke at det skal ikke skje igjen, men sliter med å kontrollere dette. Det er gjerne enkle ting, slik som at jeg må huske alle tingene mine eller må overholde fartsgrensen når jeg kjører bil og hun sitter på. Dette er toppen av isfjellet, men jeg ønsker å bli en bedre person ovenfor en av de beste personene i mitt liv. Hvordan kan jeg kontrollere sinnet mitt bedre?